Fan fan fan...

Gissa tre gånger hur det har gått idag. Hint: rubriken.
 
Det gick helt okej i skolan, mycket mattankar och så en latte. När jag skulle hem stannade jag i centrum eftersom jag skulle köpa pollenmedicin. Kom hem med bröd, köttbullar, ägg, bearnaisesås och naturgodis också. Sen jag kom hem har jag ätit upp allt naturgodis, spytt (tills jag blev hungrig igen, tror dock inte att det var allt), ätit fyra mjuka mackor med olika fettiga pålägg och två hårda mackor med bara bea och så spytt igen. Bröd är ju stört dåligt att hetsa på, för det lägger sig som en klump och är jättesvårt att få upp. Det tycker i alla fall jag, eller har ni något tips? Det är oftast mackor jag vill ha...
 
Nu sitter jag här helt slut i både kropp och hjärna, varken mätt eller hungrig, utan bara... Jag vet inte, jag är så förvirrad av alla känslor att jag inte känner något alls, verkar det som. Om det låter logiskt?
 
Jag är så jävla dålig....
 
(Och så är det något jävla mongofel på min dator/något annat, så jag kan inte spara ner bilder. Tack, livet)

RSS 2.0