Ysösbfölmdö.

Wow. Så länge sen jag skrev.
 
Jag vet inte, allt bara är upp och ner. Har blivit diagnostiserad med depression. De vill trycka i mig massa piller. Någon av er (om det finns någon kvar) som har erfarenheter av det? De pratade om att man kan gå upp i vikt av det...
 
Har köpt ett gymkort. Försöker försöker försöker att vara duktig. Duktig på det friska viset. Träna och äta bra. Träningen går helt okej, sitter med träningsvärk just nu <3 men maten... det går som det går. Och med det menar jag inte att jag hetsar och spyr, utan bara äter så jävla mycket att jag äcklas av det. Samtidigt som jag vet att om jag slutar äta så orkar jag inte träna. Jävla skit. Varför ska jag vara så "allt eller inget"? Jag kan liksom inte bara dra ner lite på matintaget, näe, då måste jag sluta helt. Vilket sen resulterar i hets/kräkningar eftersom jag är för dålig för att klara det.
 
Men om man vill vara normal... lagom.... Hur fan gör man då? Om man inte kan? Det är antingen full fart framåt i 130 blås, eller så drar man i handbromsen och kraschar.
 
Söker tröst i saker som inte är logiska över huvud taget. Alkohol - absolut. Men de främmande karlar jag drar hem och låter utnyttja mig tills solen går upp? Makes no sense, jag som är världens äckligaste, varför visar jag mig för dem?! Fast jag stänger liksom av... Låter dem göra vad de vill och så stänger jag av. Sen har jag ångest. Och är så himla arg. På dem, men främst på mig själv
 
Hur fan ska det här bli bättre?!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0