Blablabla...

Var alltså hos läkaren i morse. Hör och häpna, hon vill ge mig en behandling (depression och ångest). Och att jag börjar om med mina antidepp. Det känns bra, jag var mycket gladare med dem. Men nu måste jag verkligen se till att inte spy, för då spyr jag ju upp medicinen. Vet inte hur lång tid det tar för den att lösas upp, den ligger i en kapsel också... Hm...
 
Anyways, sen kom jag till min kompis, de hade inte bakat än så det var perfekt, tänkte jag. Problemet var att de började baka precis när jag kom. Så jag har ätit ett... en... vad fan det nu var. Räknar det som ett litet wienerbröd, det är 240 kcal. Tur att jag inte hann äta lunch innan, och så har jag inte ätit mellis nu heller, så jag ligger ändå inte så himla farligt till. Men det är ju absolut ingen näring, bara socker och fett. Hon penslade till och med med olja...
 
Så vi får väl se vad vågen säger ikväll. Suck.
 
Men jag måste och handla idag, har inget toapapper snart, haha. Så ska se om jag hittar lite kcal-fattiga alternativ att äta eller iaf sånt som är nyttigt. Jag skulle till exempel inte ha något problem med att äta en halv avokado till frukost, jämfört med hur mkt problem jag skulle ha att äta smör eller chips eller något med samma kcal-mängd. Och så grönsaker överlag ska jag köpa! Dessutom blir det ju en prmenad till centrum då också.
 
Hoppas att ni har en bra dag (ni är några som läser, kan man inte få veta vilka ni är? :)). Puss.
 
Inte så farligt med kalorier och dessutom nyttigt!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0