Dagsljus.

Så här på morgonen ter sig min plan inte alls lika genialisk. Jag vet inte om det var för att vågen sa x7.5 nu, vilket innebär typ ingen frikkin nedgång över huvud taget, eller om det är för att jag helt enkelt inte är lika hungrig och då inte tvivlar lika mycket på att jag ska kunna hålla ABC. Två hg om dagen är iof 1.4 kg på en vecka. Det är mer än inget...
 
Shit, idag är min mage heeeelt knas. Var dels inte alls hungrig när jag vaknade, men jag satte i mig frukost ändå, för annars är risken att jag hetsar senare. Magen skriker och kämpar emot både saltet på ägget och styrkan i kaffet. Fick lov att hälla i mer mjölk i kaffet för att jag ens skulle kunna dricka det, ändå står koppen nästan orörd. Även vitaminbruset tar emot att dricka, men jag ska försöka, det ger i alla fall näringsämnen som jag behöver.
 
Blev för övrigt skitirriterad, för när jag läste på förpackningen till vitaminbruset stod där ingen näringsdeklaration alls. Men jag är inte helt dum i huvudet, fattar att det måste finnas lite kcal i det, så efter lite googlade hittade jag det: 4 kcal. Visst, det är ingen sanslösa siffra, men ändå, de kan ju inte bara utelämna det, när det faktiskt finns där?!
 
Well well. Sov så crappy i natt att jag knappt kan stå på benen idag. Ska till psykologen nu på förmiddagen (yaaaaay, en till person som kommer frånsäga sig allt ansvar!) och sen får vi se. Antingen blir det träning eller så blir det ordentlig storstädning här hemma. Man bränner ju faktiskt lite kalorier genom att typ psycho-skrubba hela duschen, right? Har haft så mycket i skolan på sistone att det verkligen är asvidrigt här hemma. Inte stökigt, för det har jag väl lyckats någorlunda med, men liksom.... genuint vidrigt. Hahaha, tur att ni slipper se det här. Plus att jag inte skulle klara mig som säljare, märker jag.
 
Åh, apropå säljare! Sökte faktiskt massa jobb igår, sju stycken! Är grymt nöjd med tanke på att jag har rätt bra marginal och egentligen inte behöver ett jobb förrän i höst, men fick jag ett nu vore det guld! Hittade vissa som var helt fantastiska, hoppas verkligen på en intervju! Och det är väl så det ska vara, att man söker ett jobb för att man verkligen vill ha just det jobbet, och inte för att man bara är i desperat behov av ett jobb?
 
Så, har lyckats hälla i mig vitaminbruset nu, kaffet vettefan... Har som sagt sovit så dåligt så det kanske vore bra att få i sig lite koffein.
 
Jaja, nu ska jag strax dra, wish me luck!
 
Puss!
Haha. Googlade på "stomache ache", det här var typ den enda
bilden där det inte ser ut som att tjejen gör något heeelt annat...
Hon har i alla fall fina ben.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0