Frikk.

Hahaha. Alltså. Jag kom hem (har köpt en köksvåg så att jag kan väga maten nu) och skulle bara ta en kopp te. Sen sa det vips och jag hade käkat två tortillawraps och tre knäckebrödsmackor med ost och majonnäs (majonnäs for crying out loud!!!). Spydde upp så mycket jag kunde, kanske hälften? Haha jag tror alltid att jag spytt upp exakt hälften, suck.
 
x9,3 säger vågen ikväll. Vilket iaf är 1,4 ner sen igår. Om jag är så här duktig tänker jag att jag når min målvikt den 2 mars, inte 18 mars.
 
Först tänkte jag att no way in hell att jag ska väga mig på kvällen, det är ju då man har mat i magen om man har ätit något under dagen. Man blir aldrig så tom som man är på morgonen. Men så tänkte jag: Man blir aldrig så tom som man är på morgonen. Det innebär ju faktiskt att det är lite fusk att väga sig på morgonen. Dessutom så kan det vara en morot att väga sig på kvällen, då kanske man inte äter lika mkt under dagen för att man vill se en bra siffra på kvällen. Annars brukar iaf jag tänka/hoppas att det ska ha sjunkit undan lite till morgonen...
 
Meeeeeen. Oavsett så inser jag nu att jag aldrig någonsin kommer bli anorektiker. Great! kanske ni tänker. Fast på riktigt. I mina ögon är jag inget annat än en failad anorektiker. Jag försöker bli sjuk och gå ner i vikt, men inte ens det kan jag, så jag blir bulimiker i stället. Fast oh wait, de säger ju att jag inte är det heller. Näääääe, spyr bara litegranna nu då och försöker hålla mig under 500 kcal/dag. Men neeeeeeej, jag är tydligen frisk? Ja, då ska ni för i helvete få se på "friskt" nu. Tänker inte försöka vara duktig längre, det leder ju ändå absolut ingenstans. Så, det enda jag vill är att folk ska säga att jag är så smal att jag ser sjuk ut. Då har jag lyckats. Men jag lyckas inte med något. Lyckas inte alls.
 
Well, nu ska jag sova. Är btw hungrig igen nu och det var typ 30 min sen jag spydde så... det är kanske ett gott tecken?).
 
Sov gott, puss!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0