God morgon!

Hallå hallå!
 
Vågen visade x8,4 nu på morgonen. Det går bra nu! Det visar iof precis hur mycket jag har att ta av...
 
Well, hittills har jag ätit frukost. Eftersom planeringen igår blev alldeles för sparsam la jag till en brödskiva och kaviar idag ändå. Men inget smör i alla fall! Så en äggmacka med kaviar och kaffe med lite mjölk gör att jag nu är uppe i 244.5 kcal. Eller ja, när jag har ätit upp är jag det.
 
Jag är skitdålig på det sättet, för jag kan verkligen inte dricka svart kaffe. Det är så äckligt! Så jag måste ha mjölk i. Normalt sett har jag rätt så mycket mjölk, som igår hade jag en halv dl bara i teet.... Men idag tog jag bara två matskedar (30 ml) i kaffet, vilket är rätt så äckligt men jag tänker att det är en vanesak. Så om jag försöker ta mindre och mindre så blir det nog bra till slut.
 
Hoppas att er dag är bra! Jag är fanimig på ett awesome humör!
 
Puss!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0