Nothing's right, I'm torn.

Jag har så svårt att resonera med mig själv. Det friska mot det sjuka.
 
Å ena sidan kommer jag aldrig bli smal om jag inte slutar äta. Å andra sidan kommer jag aldrig hålla mig smal om jag inte har en frisk relation till mat.
 
Å ena sidan behöver jag äta för att orka träna ordentligt. Å andra sidan orkar man mer bara av att inte vara värsta sumo.
 
Å ena sidan spar man pengar på att inte äta så mycket. Å andra sidan leder det till hetsätningsköp som i längden verkligen är bortkastade pengar.
 
Å ena sidan får jag ont i huvudet och blir yr när jag inte äter. Å andra sidan älskar jag känslan av att ha en tom mage.
 
Å ena sidan blir jag äcklad över hur gott jag tycker att mat är. Å andra sidan är det så skönt att ibland slippa tänka på vad man äter.
 
Å ena sidan vill jag inte förstöra min depressionsbehandling, det har tagit flera år att ens få till den. Å andra sidan kanske jag mår bättre om jag är smal.
 
Jag vill bara vara lycklig.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0