Tillbaka!

Yesbox, det var ett tag sen, men det funkar visst inte på något annat sätt så nu är jag tillbaka. Försökte vara "duktig", men blev sjuk åt både höger och vänster och kunde därför inte träna och vips var jag tillbaka på att spy. Och ja... det här är det jag kan. Så nu kör jag på det.
 
Började dagen med ett ägg och lite kaviar (högst typ 20 g) så det är 71 plus.. 80 kcal. ÅTTIO KCAL för frikkin kaviar?! Ska sluta äta det direkt! Aa och sen 23 kcal av mjölk i teet. Och så en morot, typ 40 kcal. Sen tänkte jag att jag skulle undvika en hetsning genom att faktiskt äta en riktig måltid till middag (eftersom jag fan inte ätit så här lite på aplänge... Usch på mig). Åt fiskgryta och spaghetti (jag vet, konstig kombo, men det var det som fanns), men sen mådde jag sjukt illa så jag spydde. Om man räknar på att jag spydde upp hälften blev det väl typ 253 kcal. Hehe lite ironiskt att jag brukar få kämpa för att inte äta, men nu blev det snarar att jag bara mådde dåligt av mat.
 
Kom ihåg det illamåendet nästa gång du vill äta, Ellie.
 
Ja, så totalt blir det alltså... 469 kcal. Det är ändå helt okej, eftersom dagens tak är 500 kcal. Tänkte rivstarta med ABC nämligen, så det går ju bra.
 
Sedan igår kväll är det -1 kg. Började då på hiskeliga x0,7. Men jag har räknat lite nu, och om jag är någorlunda realistisk så tänker jag att jag kan vara på min målvikt 18 mars. Fatta. Det är faktiskt inte så långt dit. Och om jag är duktig går det fortare. Det vore så awesome!
 
I morgon är det alltså också 500 kcal som gäller. Tänker mig så här:
Frukost:
Ägg (ingen jävla kaviar. Bara salt).                                                             71 kcal
Kaffe med 0,5 dl mjölk                                                                              22,5 (23) kcal
 
Lunch:
Kaffe/te med 0.5 dl mjölk                                                                          23 kcal
Morot                                                                                                      40 kcal
 
Mellis:
Kaffe/te med 0.5 dl mjölk                                                                          23 kcal
 
Middag:
Små tomater 100 g                                                                                  22 kcal
Varma koppen                                                                                         70 kcal
 
Totalt:                                                                                                     272 kcal
 
Hm... behöver nog funta lite mer på morgondagens intag. För visst är det väl så att man ska försöka ligga på det som står i ABC? För tanken är ju att chocka kroppen och hålla den förvirrade genom att äta olika varje dag, då kan man ju inte äta mindre eller mer än det man ska... Så jag måste försöka att dubbla det där. Risken är väl att jag gör nåt dumt så att det blir mer ändå...
 
Ja, långt inlägg. Men jag är iaf tillbaka! Puss på er!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0