Pepp idag.

x4.1
 
Idag har jag bestämt mig för att vara peppad. Idag jävlar ska jag inte äta något. Jag ska dricka vatten, kaffe och te. Möööööjligtvis något glas saft. Bara för att det är gott (äckel) och sockret gör en piggare.
 
Saker jag kan göra idag för att inte tänka på mat:
- Städa
- Promenera
- Måla naglarna
- Läsa
- Skriva!
- Sjunga
- Spela gitarr
- Rensa garderoben
- Diska
- Börja planera för C-uppsatsen
- Söka jobb
- Drömma om när jag är nere på nästa tiotal på vågen!
- Titta på Biggest Loser
 
Nu ska jag sätta på lite kaffe och titta på Biggest Loser, är helt stört spännande. Och kan de gå ner i vikt så kan jag! Väger iaf inte 400 lbs till att börja med...
 
Hoppas att alla får en superbra dag!
 
 
Hahaha, så sant!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0